Wednesday 13 June 2012

hepy besday to mee....kikiki

nak cite sal bday ngan hadiah bday yang kita dapat...walaupon dapat x banyak tapi tetap seronok...hehehe...sebenarnye ngah tension study pengurusan pembelajaran..2 yang dok mengepost ni..heehehe.....ari2 mase bday kita pada 1 mei kita dapat 2 hadiah...1 dari my lovely sister...satu lagi dari best frend kita....mmg seronok sebab x biasa dapat hadiah ni ....hehehe....

yang ni best frend kita yang bagi.....nak kenal ngan best frend kita????

ni name dia ili adilah aka pak dollah....tak taula camne leh lekat name dollah 2 kat dia..hehehe....korang ada tgk x cite dollah hapak...ala yang fizo omar hero dye 2...lepas tgk je cite 2 terus je tukar panggilan tok dia ni...dari pak dollah jadik DOLLAH HAPAK.....hahaha...kesian3x

yang ni name dye ila hassan..name glamour pilah...hahaha....dye ni rapat dgn aku dari sem satu lagi sebab jadual kitaorg same.....budak ni baling mari.....

ni ada..geng seterengganu..hehehe(abaikan gambar kat belakang)..hehehe...

nila kwn2 rapat aku dari sem 1..ada lagi yg rapat tapi ni yg paling rapat...

nak cite plak pasal hadiah satu lagi from my beloved sister...
nampak x kura2 yang comel 2....hehehe...2 la yg dye bagi....kura2 ni aku bagi name AYUSH sebab aku teringatkan sekor kucing kat umah ili yang manje dgn aku name ayush...sorila  terciplak name plak...xde idea nak kasi name lain..heehe.....

ni jela antara hadiah bday yang aku dapat.....bilala agaknye boleh merasa hadiah dari BF???hehehe

p/s: mood tgh gatal....


No comments:

Post a Comment