Tuesday 17 April 2012

GeNG2 KmpH part 2

oleh kerana azatul pejan sudah tidak sabar untuk membaca coretan dari aku tentang kisah budak bilik depan yang x berapa nak tahu malu 2....aku akan teruskan mencoret-coretkan kisah dyeorang disini....hehehe
pejan semangat nak baca...kita cite sal pejan dulu....
ni gamba aku ngan pejan mase pesta kat kmPH.....

ni geng2 rauk....hahaha(pejan disebelah kiri)
pejan....pejan....pejan....tukala....x bes panggil pejan....kita letak name baru ......AZZA.....hehehe
azza ni jenis yg hepy go lucky.....hidup yang selalu xde masalah(kot)....kdg2 leh jadi moody.....teringat ada sekali 2....aku gaduh ngan azza....(azza tetibe aku ingat time kita gaduh dulu....n ....mase kita bebaik semula....so sweeeeeeet)...hehehe
mase 2 azza moody....aku gurau cakap something...azza touching.....yati geng rauk cakap dye  x touching plak....mase 2 ada ar ngumpat ko azza....ckp lam atiey x aci ar wak kat aku camni....dgn yati x merajuk....so...dah azza merajuk, aku pon merajuk gak ar..baru adil.....aku lupa ar lame mane kitaorang x cakap....(tanya azza ok..kot2 dye ingat)....pah2 ada skali 2(mase tgh isytihar perangla)...aku g bilik azza, cari mazliah.....tapi dye xde....azza je yg ada lam bilik mase 2....so nak kurangkan malu sebab cari org yg xde pah2 dah bukak pin2 plak 2....aku cakapla dgn azza mase 2....tanya mane maz....dye cakap maz kat bilik kwn dye kat blok B....pah2 aku terus blah.....saat kitaorang baik semula lagi suitttt....azza tetibe dtg bilik n pergi kat aku cakap "..................................".....jan..isi tempat kosong 2...aku lupa ar ko cakap ape....haxhaxhax......lepas 2 baikla semula.....jap2 senyum...malula katakan...baru bebaik...segan lagi....hehehe

2 comments:

  1. hahahahaha . ngenggg . aku lupe daaah . tapi kite mmg sweet pun jennylara . :D

    ReplyDelete
  2. bukan mase 2 ko cakap syg aku ke.....haxhaxhax

    ReplyDelete