Monday 16 April 2012

geng2 kMpH

Tadi jumpala blog budak bilik depan mase m3rx dulu.....azatul pejan.....bace post dye yg bercerita sal bdax2 m3rx.....tetiba rase nak cite jugak......(sori jan...tiada niat nak meniru)..hahaha.........
mula2 nak cite kisah pist day kat kmph.....mase 2 g duduk kat kerusi...besela kena daftar dulu an....pah2 tetiba abg(gedik gler)...ok fine....tuka2...pakcik 2 panggil g daftar kat meja dye....mase 2 ada sorang dax ni cam x puas atiey la sebab dye yg sampai dulu tapi aku yg dipanggil dulu....hehehe.....(aku cerita ni berdasarkan mimik muka dax 2 dan dye yg cite kat aku sendiri).....hehehe....pah2 lepas daftar kena g ambik kunci...jumpa lagi dax tadi...dye senyum je kat aku.....aku pon bls la...x baik org senyum x balas....pah2 tibala mase nak tangkap gambar nak wak kad matrik....mase ni aku mmg x dapat lupa....kalu aku cite mmg mesti korang bantai gelak punya,..hehhehhe....mase aku duk nak ambik gambar 2..tetiba aku rase something yg mencengkam kaki aku sampai sakit....bila aku pandang bwh.....oiiiiiiii mak kau....besarnye kumbang hitam ni(kwsan m3rx dalam hutan....biasala)...lepas 2 aku pe lagi cover jela...nak ambik gambar punya pasal....hehehe...lepas ambik je gambar terus aku terajang benda 2 masuk longkang....hahaha....lepas 2 g la masuk bilik.....bila masuk 2 terkejut tgk budak yg x puas atiey dgn aku tadi satu bilik....siap jdik bespreng lagi pas2....haaha
orang yang aku cite 2 yang pakai tudung wne pink....hehehe.....
yang tudung krim 2 plak.....ya ALLAH.....bila korang tgk muka dye mesti korang akan pikir dye budak yang sgt matang......rupe2nye,...hampeh....perangai cam bdax2...jenis yang hepy go lucky punya olang....hahaha....mula2 jumpa dye segan nak tegor sebab dye nampak macam dewasa sgt2....lepas kenal je terus x rase ape2......
ada sorang lagi rumate tapi dax cina...so xde ape sgt nak cite sebab x rapat sgt...hehehe
penatla plak menulis .....6t la plak cite sal budak bilik depan yg sgt2 x malu..especially azatul pejan....hahaha

2 comments:

  1. xde pon saye cite sal pejan yg pemalu.....sat lagi saye story mory ye azatul pejan....hehehe...:p

    ReplyDelete